Retete delicioase ilustrate pas cu pas

duminică, 7 martie 2010

Cupe cu dragoste

Iata ca revin si eu dupa o lunga perioada de pauza ... motivata , zic eu, avand in vedere ca am avut o sesiune, care desi initial parea o adevarata provocare, in final am dus-o la capat cu brio :)
Dar, nu doar sesiunea a fost singura piedica sa ma ocup de blog, ci chiar o problema tehnica, asa ca sper sa primesc iertare din partea cititoarelor mele scumpe :)
Inainte de a prezenta deliciul de fata, mai tin sa precizez ca, anul 2010 fiind un an extrem de dificil pentru mine si pentru viitorul meu ( anul 6, licenta, examen de rezidentiat) voi posta ceva mai rar, dar voi face tot posibilul ca perioadele de pauza sa fie recompensate cu retete pe masura.
Sa trecem deci la treaba!
Cupele acestea reprezinta un adevarat dezmat pentru toate cele care sarbatoresc maine 8 Martie :)
desi eu le-am pregatit ca surpriza pentru inimioara mea de Valentine's Day :)
INGREDIENTE:
  • ciocolata alba ( 50 g pentru aproximativ 10 cupe)
  • mousse de fructe de padure
Mousse de fructe de padure
  • 250  g fructe de padure congelate
  • 200  ml frisca lichida
  • 100  ml apa
  • 1 plic gelatina 
Din aceste cantitati va iesi o cantitate mai mare de mousse, fapt pentru care eu am folosit 3/4 pentru un tort simpatic facut tot cu aceea ocazie :) Va arat doar o singura poza cu ea deoarece este prima mea incercare de fondant din pasta de zahar, asa ca nu este cea mai reusita ...
Nu radeti, da ?  :)
Ei, si iata cum am procedat:
se iau cele 250 g fructe de padure 
ce frumusele sunt, nu-i asa ?
Se pun intr-un vas si se paseaza cu un blender.
Se pun intr-un vas cu cele 100 ml apa si se da in clocot pana se mai ingroasa putin. In acest moment se adauga gelatina care s-a lasat la hidratat in 15 ml apa pentru 2 minute. Se omogenizeaza si se ia de pe foc. Se lasa la racit.
Intre timp se bate spuma frisca lichida.
Cand s-a racit sosul de fructe, se amesteca cele doua compozitii, pana vom abtine o crema omogena si foarte roz :)
Cupele de ciocolata se fac incredibil de usor.
Din pacate nu am poze cu cele din cioco alba, doar cu cioco neagra, dar cred ca sunt la fel de ilustrative si ele :)
Ciocolata se pune in bain-marie si se lasa la topit.
 Dupa ce s-a topit, luam niste forme micute de muffin si cu ajutorul unei pensule, le vom unge de jur imprejur, ceva in genul acesta ...
Se da la congelator pentru 10 minute, dupa care repetam procedura, adica le mai ungem o data. Se da din nou pentru 10 minute la congelator.
Daca s-au intarit, ne putem descotorosi de hartiute, pentru a le vedea in toata splendoarea lor.
De aici, totul e extrem de simplu...
Se pune mouse-ul intr-un posh cu varful stelat
si se umplu cupele cu multa dragoste :)
 
Pofta buna!

10 comentarii:

Livia spunea...

Superbe, cred ca sunt excelente! Bine ai revenit!

Roz_bonbon spunea...

Multumesc mult, Livia! Intr-adevar, sunt pline de savoare si foarte usoare :)
Sa ai un 8 Martie superb!

Anca spunea...

ce frumoase sunt felicitari !!!
si succes mai deparete al examene :)
pe curand

Roz_bonbon spunea...

Multumesc mult, Anca! Esti o dulcica, ca de obicei :)

LauraAdamache spunea...

La Multi Ani draga mea!! Iti doresc un 8 Martie plin soare si caldura si o primavara minunata!! Cosuletele arata subliiiiiim si cred ca sunt o nebunie!! Mi-ai facut o pofta... Te pupic scumpa mea!!

adnas54 spunea...

O idee geniala si originala. Un desert foarte elegant. Sanda

Roz_bonbon spunea...

Laura, te pup! Ce ma bucur ca m-ai vizitat :)
Si eu iti doresc La Multi Ani si o primavara insorita !
Iti multumesc mult pentru aprecierile legate de cosulete, esti o dulce!
Iti doresc o zi minunata!

Roz_bonbon spunea...

Iti multumesc mult, Sanda!
Iti recomand sa le incerci, sunt o bunatate :)
O zi frumoasa iti doresc!

Kati Heckel spunea...

Nezegettem a receptjeidet, hat ez a kosarka mar kb. a "cukraszremekek" kategoriaba tartozik szerintem. Legy nyugodt, ha barmikor megunnad az orvosi szakmat, lenne mibol megeljel! Gratulalok! :)

Roz_bonbon spunea...

Kati, nagyon edes vagy :) Hat tud meg hogy felcserelnem nagyon szivessen :) Ugyan azt mondhatom neked is, te is nagyon ugyes vagy. Azert kar hogy abba hagytad a blogozast... Nagyon jol csinaltad, hid el.
Sok, sok puszi!

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online