Retete delicioase ilustrate pas cu pas

miercuri, 9 septembrie 2009

Paste cu sos alb de pui

ui


   Deoarece suntem mari fani paste, saptamanal trebuie sa gatesc poate de mai multe ori paste cu diverse sosuri sau in combinatii cat mai diverse.
   Acest sos este unul dintre preferatele mele, insa mai sunt cateva , pe care , probabil le voi posta cu ocazia gatirii lor. 
   Este o masa usoara, ca si majoritatea pe care le prefer.

Ingrediente:  
  • 400 g paste
  • 400 g carne de pui ( piept, pulpe sau aripi) 
  • 300 g smantana
  • 1 lingura de faina
  • usturoi
  • sare, piper, boia
  • 1 lingurita marar taiat
  •  ulei


  • se fierbe carnea in apa cu sare , pana ce devine moale
  • se taie in fasiute
  • se pune intr-o tigaie ulei , se adauga puiul, se rumeneste usor, se adauga pe urma usturoiul pisat


  • se condimenteaza dupa gust cu sare si piper iar boia punem doar cat sa ii dea o usoara tenta roz
  • se amesteca faina cu 1-2 linguri de smantana si eventual putina apa, care se toarna peste pui, amestecand continuu pentru a nu se face cocoloase
  • cand s-a ingrosat sosul, se toarna deasupra restul de smantana 
  • la final se adauga marar
  • pastele se fierb dupa instructiunile de pe ambalaj 
  • pastele se aseaza in farfurie, sosul in centru si .....voila!


                                        Pofta buna!
































9 comentarii:

Sorin spunea...

Buna,
nu stiam de blogul tau, acum l-am descoperit, arata minunat. Interesanta reteta, merita incercata :)

Roz_bonbon spunea...

Buna, Sorina!
Ma bucur ca m-ai descoperit si ma mai bucur pentru ca iti place blogul meu :)
Te mai astept!

Anonim spunea...

buna.sunt andrea...imi place foarte mult retetele tale...si as vrea sa te rog sa faci o carte cu retete pt ca vreau sa incerc fiecare reteta si mie lena sa scriu :) chiar ca te pricepi la retete :) mi-ar placea sa am cartea in bucatarie nu sa ma tot plimb pana la calculator :) te rog si eu sunt din oradea:) bafta in continuare

Roz_bonbon spunea...

Buna Andrea! Ma bucura foarte mult comentariul tau :) Ma bucur sa aflu ca ma urmaresti si ca imi incerci retetele. Iti mulumesc foarte mult pentru acest lucru!
In ceea ce priveste cartea de bucate...ei, asta-i o poveste mai lunga. Mi-ar placea si mie extraordinar de mult sa realizez un astfel de lucru, insa deocamdata sunt in perioada in care adun, incerc si doar ceea ce imi place cu adevarat public. Ma mai gandesc, stii cum se spune, sa nu spui niciodata "niciodata".
Iti multumesc din suflet pentru idee :)
Iti doresc spor la bucatarit si te mai astept cu mare drag pe la mine !
Te pup!

loredana maria spunea...

Buna ma numesc Loredana sunt din Arad, as vrea sa te felicit pentru toate retetele tale minunate
am facut cateva prajituri din ele si au iesit de minune atat la gust cat si la aspect
Felicitariiiiiiiiiiiiii
Pupici de la Arad

Roz_bonbon spunea...

Buna, Loredana!
Cat ma bucura mesajul tau :)
Iti multumesc mult de cuvintele frumoase si sper sa ma urmaresti si in continuare. Am cateva idei de gatit si prajitura ... de-abea astept sa le incerc :)
Te pup si iti doresc o saptamana minunata!

Anonim spunea...

Buna, numele meu este Laura si vreau sa-ti spun ca am incercat reteta cu paste si cu sos alb de pui si a iesit super, cred ca nu am mai mancat asa bune paste niciodata! Te pup!

Roz_bonbon spunea...

Laura, ma bucur enorm ca ti-au placut aceste paste! Te pup dulce si iti doresc o zi frumoasa foc!

Anonim spunea...

Buna sunt Andreea sunt foarte bune pastele tale chiar le'am probat si mau incantat ....ai niste retete foarte bune....succes pt rețete. Pusy !

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online