Retete delicioase ilustrate pas cu pas

duminică, 22 noiembrie 2009

Pizza Completa


Pizza face parte din lista mea de mancaruri favorite. Imi place sa o savurez la o pizzerie, coapta pe vatra, hmmm... Insa imi place sa o pregatesc si eu acasa, astfel ca  in acest fel mereu va avea acele ingrediente pe care noi le adoram. Pentru ca nu stiam sigur daca aceasta combinatie de ingrediente la o pizza poarta o denumire specifica sau nu , eu am decis ca aceasta pizza propusa de mine sa se numeasca simplu, Completa, adica  complet din punct de vedere al ingredientelor preferate pe o pizza.

INGREDIENTE pentru blat:
  • 250 g faina
  • 130 ml apa
  • 15 g drojdie
  • 1 lingurita zahar
  • 1 lingurita sare
  • 1 lingurita ulei
INGREDIENTE umplutura:
  • 200 g sunca Praga
  • 100 g sunca afumata
  • 150 g ciuperci
  • 150 g masline
  • 50 g mazare verde
  • 50 g porumb
  • 1/2 ardei rosu sau gogosar
  • 1 ceapa
  • cascaval 
INGREDIENTE pentru sos pizza:
  • 4 linguri bulion ( pasta de tomate)
  • 2 linguri ketchup
  • 2 linguri ulei
  • 5 linguri apa
  • piper
  • oregano
  • foi de dafin 
Pentru blat, vom cerne faina intr-un vas. In centru se va toarne apa amestecata cu drojdia si zahar, pe care le-am amestecat in prealabil. Se adauga sarea si uleiul, dupa care se framanta pentru 5-8 minute. Cand s-a obtinut o coca omogena, se lasa la dospit pana isi dubleaza volumul.
Intre timp pregatim sosul pentru pizza.
Se iau toate ingredientele, adica : bulionul, ketchupul, uleiul, apa si condimentele , adica: piperul, oregano si foile de dafin si se pun intr-un vas care se pune pe foc .


Se da in clocot si se tine pentru vreo 5 minute, pana cand devine un sos mai dens.


Ingredientele pentru umplutura se vor spala, curata si felia.



Cand aluatul pentru blat si-a dublat volumul, se intinde pe o tabla de lucru dupa care se pune intr-o tava in care vom pregati pizza. Eu am folosit tava de la aragaz. Daca aveti putina indemanare, intindeti foaia cu mana si nu cu sucitorul.
Se unge foaia cu sos de pizza.


Deasupra se va aseza umplutura, astfel...
















Se da la cuptor pentru aproximativ 35 de minute, la foc domol.
Dupa acest interval de timp, scoateti tava si presarati deasupra cascaval ras.


Se da din nou la cuptor pentru 10 minute, dupa care se poate servi.
Si aici produsul final.



Si o felie...






Pofta buna!

2 comentarii:

Livia spunea...

Ce harnicuta ai fost zilele astea, de cand n-am mai trecut pe la tine. La o pizza m-as risca si eu :D
Eu venisem sa-ti spun ca ai la mine un premiu si o leapsa, din nou, asta daca n-ai primit-o deja. Te pup!

Roz_bonbon spunea...

Multumesc mult, Livia! Te invit eu la o felie de pizza :)
Iti multumesc cadourile, chiar imi plac mult.
Pupicei!

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online