Retete delicioase ilustrate pas cu pas

miercuri, 4 noiembrie 2009

Cremwursti impanati



De mult timp am aceasta reteta in cap, tot imi doream sa o incerc, insa zilele trecute vazand reteta pe blogul Catalinei, m-am mobilizat si eu sa o fac. Nu este cine stie ce inventie,  este chiar foarte simpla si de efect.
Ingredientele sunt putine, simple la fel ca si reteta de altfel.
INGREDIENTE:
  • 400 g foietaj
  • 300 g cremwursti
  • 1 ou
  • susan


Se taie foietajul in dreptunghiuri, dupa care se taie de-a lungul celor doua margini mai lungi linii oblice, precum reiese din poza.


Se pozitioneaza cate un sau doi cremwursti ( ai mei au fost micuti) si se trece la impletitura.


Se acopera cremwurstul cu cate o fasiute alternativ de pe o parte si alta.


Se ung cu un ou si se presara cu susan deasupra.



Se da la cuptorul preincalzit pentru 20 de minute, verificand din cand in cand.
Se servesc calde sau reci, simple sau cu ketchup.


Pofta buna!

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online