Retete delicioase ilustrate pas cu pas

marți, 8 decembrie 2009

Premiu simpatic :)


Chiar acuma am primit un premiu simpatic de la o desavarsita gospodina, pe nume Elena, a care-i blog este plin de bunatati, si a carei bucatarie virtuala va invit sa o vizitati de aici: http://bucatariaelenei.blogspot.com/.
Mie mi-a placut foarte mult mesajul premiului, motiv pentru care si eu trebuie sa cadorisesc cateva bloguri Yummi :
Diamond (chiar daca a mai primit o data acest premiu, si eu consider la randul meu ca are un blog super-yammi)
 Sa aveti o saptamana placuta!

6 comentarii:

Livia spunea...

Multumesc tare mult pt premiu si iti multumesc pt ca imi apreciezi retetele!

Roz_bonbon spunea...

Cu placere, Livia! Il meriti pe deplin :)

Florena spunea...

Merci frumos Betty pt. premiu!

Roz_bonbon spunea...

Cu placere, Florena! Ce masca frumoasa ai in poza! E super !

diamond spunea...

multumesc tare mult ca te-ai gandit la mine!:D pupici!

Roz_bonbon spunea...

Cu placere, Diamond! Sa ai o zi placuta!

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online