Retete delicioase ilustrate pas cu pas

joi, 29 octombrie 2009

Baghetele de pui



 La aceasta reteta m-am inspirat de la o postare a Mihaelei, care mi-a facut cu ochiul de cum am vizualizat-o.
Merge extrem de rapid si este foarte gustos.
INGREDIENTE: 
  • 1 piept de pui
  • 1-2 oua ( depinde de cat de mare e pieptul) 
  • 50 g pesmet
  • 150 g cascaval
  • sare, piper, boia

 
Pieptul de pui se taie in fasii mai groase, cam cat un deget.
Se condimenteaza cu sare, piper si boia

 
Ouale se bat si amesteca cu pesmetul.
Cascavalul se rade.

 
Se iau fasiile de carne , se trec prin ou si se tavalesc prin cascaval.
Se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se da la cuptor pentru vreo 20 de minute.

 
Eu le-am servit cu cartofi prajiti si sos de usturoi.

 
A fost foarte gustos.

 
Pofta buna! 

6 comentarii:

Miha spunea...

Sa va fie de bine! Ma bucur ca v-au placut!

Anca spunea...

ce bine arata puiul tau :0) ..
o sa fac si eu reteta asat in curand
am facut dobos iar urmatoarea va fii snikers sigur :)

Roz_bonbon spunea...

Miha, multumesc inca o data !
Au fost delicioase :)

Roz_bonbon spunea...

Anca, iti recomand reteta cu toata increderea. Merge foarte rapid si e gustoasa si frageda.
De-abia astept sa vad Snickers-ul tau
:)
Acusica vin sa-ti vizites Dobosul !
O seara placuta!

Ala Oancea spunea...

Interesant ! O reteta ce trebuie retinuta ... si incercata ;)

Roz_bonbon spunea...

Ma bucur, Ala! Astept sa aud reactii :)

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online