Retete delicioase ilustrate pas cu pas

duminică, 14 martie 2010

Cannelloni cu carne

Este o mancare delicioasa, care se potriveste de minune unui meniu de week-end sau cand doriti sa va impresionati invitatii :)
INGREDIENTE: 
  • 600 g carne tocata ( de care preferati )
  • 2  cepe
  • 1 ardei rosu
  • 1 ardei verde
  • 3 linguri pasta de tomate 
  • 1 cutie cannelloni (250 g )
  • sos bechamel
  • 150 g cascaval 
  • sare, piper, foi de dafin
  • ulei

Ceapa se taie marunt iar ardeii se taie in cubulete fine. Ne putem ajuta si de robot, pentru a merge mai repede treaba :)
Se pun 2 linguri de ulei intr-o tigaie teflonata incinsa. Se adauga ceapa si ardeii, dupa care se calesc.
 Dupa ce s-au calit legumele, adaugam si carnea
 iar pe urma pasta de tomate si condimentele, respectiv foile de dafin.
Se poate completa cu cate putina apa pana se inmoaie carnea.
Intre timp, tuburile de cannelloni (da, stiu ca e un pleonasm, deoarece am cautat pe Wikipedia si am aflat ca de fapt cannelloni semnifica tocmai niste tubusoare) le vom fierbe timp de 4 minute, doar pentru a se patrunde usor, si nu mai mult, deoarece riscam sa nu le mai putem manevra corespunzator.
Cand umplutura s-a inmuita, vom trece la asamblarea tubusoarelor.
Intr-un vas de yena vom pune un strat de pasta de tomate,
 
peste care vom aseza cannelloni umplute.
 Deasupra lor turnam sos bechamel (atat ingredientele cat si modul de preparare le gasiti in aceeasi postare) si radem cascavalul.
Se da la cuptor pentru aproximativ 15-20 minute, pana cand cascavalul se topeste.

Reteta e ceva mai lunguta, tocmai de aceea recomand prepararea ei in week-end, cand putem dedica un timp mai generos hobby-ului nostru, gatitul :)
Si acum, o portie pentru pofticiosi :)
Pofta buna!

9 comentarii:

Momo spunea...

delicios fel si o prezentare step-by-stepb frumoasa!

Roz_bonbon spunea...

Alison, iti multumesc mult de vizita si de aprecieri! Te mai astept :)

Elena Toma spunea...

Betty, arata demential si imi pare rau ca nu pot sa mananc asa ceva la dieta. Este o adevarata bo,ba calorica, dar am mai promis ca voi incerca si eu sa fac aceasta varianta a ta, cu fierberea tuburilor. Un weekend minunat!

Roz_bonbon spunea...

Multumesc mult, Elena! Sper sa le incerci intr-o zi si sa-mi comunici si mie ce impresie ti-au lasat. Un week-end minunat!

Anonim spunea...

Arata bine, o sa incer si eu. yummy

Roz_bonbon spunea...

De-abia astept sa aud impresii :) Sa aveti pofta mare la ele.
O zi frumoasa si multumesc mult de vizita :)

Unknown spunea...

am incercat si eu.au iesit super.ms pt reteta

Roz_bonbon spunea...

Aischa, ma bucur ca ai incercat reteta, dar mai ales ca ti-a placut!
Te invit sa mai incerci si alte reteta :)
Sa ai o saptamana placuta!

Etelca spunea...


Multumesc pentru ajutor. Am cautat destul de mult sa gasesc o reteta care sa ma ajute si cu preentarea operatiilor de preparare. Imi place modul dv. de preentare si calitatea expunerii.

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online