Retete delicioase ilustrate pas cu pas

joi, 12 noiembrie 2009

Felie de lapte


 
Alt nume nu i-am gasit. Cand o preparam, eram cu gandul la o reclama de la tv, asa ca m-am orientat sa o fac cat de cat asemanatoare.
Merge extrem de rapid, asa ca prajitura e gata in maxim 20 de minute.
INGREDIENTE:
  • 2 foi de pandispan gata facute
  • 350 ml frisca lichida
  • 1 lapte condensat
  • 3 linguri miere
  • 1 ceasca de cafea indulcita
  • 100 g ciocolata pentru glazura
 

 
Se iau cele doua foi de pandispan si se insiropeaza cu cafea.

 
Frisca lichida se  mixeaza . 

 
Cand este intarita, se adauga laptele condensat.

 
Dupa ce am incorporat si laptele condensat, adaugam cele 3 linguri de miere.


 
 
Se intinde crema pufoasa si delicioasa pe blat, 

 
dupa care se acopera cu urmatorul.

 
Pentru glazura, puteti folosi o tabla de ciocolata topita in bain-marie, sau puteti sa faceti glazura pe care am facut-o eu, adica cea pe care am folosit-o si la tortul cu mousse de ciocolata si visine.  Atat ingredientele , cat si modul de preparare le gasiti acolo.
Si iata si feliile mele...


Pe cateva le-am imbracat de tot in glazura...
 

Serviti o felie?

 

   
Pofta buna!
 


15 comentarii:

FLIK-FLAK spunea...

Bun gasit!
Felicitari!!!!!! Arata de milioane !(si de calorii nu?) S-ar putea foile ''insiropa'' cu lapte amestecat cu nesquik ca sa poata sa manance si copii?
Oricum, cu cafea sau cu nesquik nu mai aman mult ca prea am vazut-o des facuta, ceea ce inseamna ca e minunata.
Laptele condensat l-ai facut sau l-ai cumparat?

Roz_bonbon spunea...

Bine ai venit, Lavinia! Ma bucur nespus ca te-am determinat sa faci aceasta delicatesa , de milioane... de calorii :) Ai spus foarte corect! Eu am facut-o ieri si pe astazi crede-ma, ti se topea in gura...
E super idee ta de a insiropa cu lapte cu Nesquik! Intr-adevar , pentru copilasi este de recomandat sa se schimbe.
Laptele condensat l-am cumparat, insa am vazut ca exista si o reteta extrem de simpla si ieftina de lapte condensat preparat in casa, pe care in curand trebuie sa o incerc.
Daca ai facut-o sa ma anunti!
Succes si te mai astept! Pupici!

Livia spunea...

Mmm am mai vazut reteta de crema cu lapte, dar inca n-am incercat-o, e pe lista de asteptare.
Am o leapsa pt tine!

Roz_bonbon spunea...

Livia, sper sa o preperi cat de curand pentru ca e asa delicioasa si pufoasa...
Sunt curioasa despre ce o fi vorba in leapsa :) Acusica vin la tine sa o ridic.
Duminica placuta!

Florena spunea...

Seara buna! Aceeasi leapsa de la Livia te asteapta la mine pe blog! :P

Sa ai o seara frumoasa si linistita!

Roz_bonbon spunea...

Buna seara, Florenush! Am fost sa ridic leapsa, multumesc mult ! Pupici!

Anonim spunea...

foarte faina. maine-i ziua mea de nume si vreau sa incerc sa fac felie de lapte. am totusi o intrebare? exista riscul de a se inmuia crema? chiar nu trebuie gelatina ca sa se "lege" ?
help me, pls.
felicitari pt praji.

Roz_bonbon spunea...

Anonim, ma bucur ca iti place prajiturica :)
Crema devine foarte consistenta datorita laptelui condensat, de aceea eu am renuntat la a mai folosi gelatina. Insa, daca cumva observi ca ar fi putin mai moale, iti recomand sa ai la indemana putina gelatina.
De asemenea, daca frisca este bine, bine batuta nu ar trebui sa intampini probleme.
Iti doresc mult succes si La Multi Ani pe maine!

Anonim spunea...

multumesc pt sfat si pentru urari. mult succes in continuare!!!

Anonim spunea...

Am facut si eu reteta asta cu crema de lapte indulcit Delatte.Super reteta.

Roz_bonbon spunea...

Ma bucur mult ca ti-a placut! Te invit sa mai incerci si alte retete :)

alexia spunea...

Azi vreau sa incerc si eu prajitura dar am vazut mai multe retete si peste tot scrie k se foloseste si gelatina..am s-o incerc totusi pe a ta k mi se pare usor de facut..sper sa iasa..felicitari pt tot ce faci..ieri am facut nugat si tot dupa reteta ta..a iesit un pic cam moale dar ok si fiinca pofta era mare nici nu s-a bagat de seama..

Roz_bonbon spunea...

Buna, Alexia! Ma bucur ca vrei sa incerci reteta mea. Stii, eu nu am folosit gelatina deoarece am folosit mierea, care mi-a intarit extraordinar de frumos crema. De atunci stiu ca atunci cand frisca imi iese ceva mai molicica, pot folosi mierea pe post de intaritor :)
Nugatul s-ar mai fi intarit putin probabil daca il lasai putin la rece. Oricum, ma bucur ca ai incercat si ti-a placut.
Te pup si iti doresc o duminica placuta!

Dorothy Sweet spunea...

Imi place foarte mult cum arata prajitura ta!Sper sa o incerc si eu intr-o zi.O zi buna!!!

Roz_bonbon spunea...

Camy, ma bucur ca iti place. Sa ma anunti cand ai facut-o :)

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online