Retete delicioase ilustrate pas cu pas

miercuri, 30 septembrie 2009

Desert rapid




Acest desert s-a nascut din dorinta de a manca ceva dulce si gustos cat mai rapid, insa seara fiind. L-am realizat in nici 10 minute, fara foc si fara alte minunatii.
INGREDIENTE pentru 2 portii:


  • 100 g biscuiti 
  • 150 g branzica de vaci
  • 100 ml frisca lichida
  • esenta de vanilie
  • fructe-eu am folosit ananas ( mi-a ramas de la mini-tartele vesele :)








 Biscuitii se maruntesc cu robotul sau prin alta metoda preferata.
Frisca se bate spuma, se adauga branzica , esenta de vanilie. Pentru ca eu aveam compot de ananas, eu am mai adaugat si vreo 50 ml de zeama.Mai puteti adauga zahar daca doriti.
Se asambleaza desertul, punandu-se un strat de crema , urmand unul de biscuti, iar unul de crema apoi iar unul de biscuiti, terminandu-se cu un strat de crema, pe care se aseaza bucati de fructe.


Simplu si foarte racoros.


Pofta buna!

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online