Retete delicioase ilustrate pas cu pas

vineri, 9 octombrie 2009

Triunghiuri cu branza



Reteta o am de la Laura Adamache, pe care o stimez si o respect foarte mult pentru ceea ce face in bucatarie, dar si cu acel aparat foto. Multumesc , Laura si felicitari !
Sunt niste pachetele foarte pufoase si aromate, care se trec extraordinar de repede, de aceea eu va sfatuiesc sa faceti o portie dubla din cantitatile facute de mine. Sincer, eu vroiam sa le fac sa avem pentru a II-a zi o gustarica in pauza de masa, insa cum le-am scos din cuptor....s-au risipit imediat :)
Asadar, sa trec la preparare.
INGREDIENTE:
  •  250 g faina
  • 15 g drojdie
  • 110 ml apa calduta
  • 3 linguri ulei de masline
  • 1 lingurita sare
  • 1/2 lingurita zahar
  • 100 g branza sau cascaval ( eu am folosit si, si)
  • suc de rosii
  • susan
 
Apa calduta se amesteca cu zaharul si cu drojdia, pana cand cele doua se dizolva.
Se cerne faina pe un blat de lucru.


In centru i se face o gaura in care se toarna apa cu drojdia, dupa care se va lasa ca drojdia sa intre in actiune si sa fermenteze.


Se adauga pe urma uleiul si sarea, din care se va framanta un aluat elastic.


Se lasa la crescut pana isi dubleaza volumul.


Se intinde o foaie subtirica de 5 mm, si se taie in patratele .


In centrul fiecarui patratel se va adauga branza sau cascavalul ras ( cu branzica e mai gustoasa, pentru ca are un gust mai accentuat).


Se impaturesc in triunghiuri, sau patratele, depinde cum v-au reusit patratelele :), presandu-le pe margini bine, ca nu cumva sa se desfaca in timpul coacerii.


Se ung cu suc de rosii si se orneaza cu seminte de susan.
Se dau la cuptorul preincalzit pentru vreo 25 de minute, la foc domol.


Sunt atat de gustoase...


Pofta buna!

5 comentarii:

Anonim spunea...

ce fel de drojdie, uscata? sau proaspata? mersi mult

Roz_bonbon spunea...

Drojdie proaspata, la cubulet. Mult spor!

Anonim spunea...

Buna.Cam cat lasi drojdia sa fermenteze si trebe sa fie calduta camera? si cam ce inseamna la foc domol(cate grade)?? multumesc!

Roz_bonbon spunea...

Buna, Anonim! Drojdia se lasa la fermentat ca. 10-15 minute, te orientezi dupa cum actioneaza. Este mai bine a se lasa la dospit intr-o camera mai calduta, intr-adevar. La foc domol ma refer la ca. 160-170°C. Sper ca ti-am putut fi de folos. Pofta buna la ele :)

Lavinnia spunea...

Am sa incerc si eu! Arata atat de bine!

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online