Retete delicioase ilustrate pas cu pas

duminică, 8 noiembrie 2009

Friptura de porc cu legume la cuptor



Este prima mea friptura de acest gen , trebuie sa recunosc :) . Mai facusen eu ceva asemanator, insa cu cativa ani in urma, asa ca am avut ceva emotii, dar iute ca mi-a reusit reteta pana la urma  :)
Merge de minune pentru un meniu de week-end.
INGREDIENTE:
  • 1 kg carne de porc ( de preferabil cotlet sau o bucata frumoasa de muschi)
  • 700 g cartofi
  • 400 g morcovi ( eu am folosit baby-carrot, sunt mai dulci)
  • 3cepe
  • 300 g mazare verde 
  • 250 g branza de vaci
  • 4-5 felii de sunca sau kaizer 
  • 1 ardei
  • 2-3 linguri de smantana
  • sare, piper, delikat
  • patrunjel
  • ulei


 
 
Carnea de porc se taie in asa fel incat sa rezulte o " foaie" cat mai lata si mai lunga.

 
Se bate usor, insa acoperita cu o folie alimentara.

 
Se condimenteaza cu sare si piper si se da la frigider pana cand se face umplutura.
Umplutura se va realiza astfel:
Se taie marunt, marunt o ceapa si ardeiul.

 
Se adauga branza de vaci, smantana, sare , piper, delikat si patrunjel.

 
Se amesteca bine, sa iasa o pasta omogena.
Se ia carnea din frigider si se acopera de aceasta umplutura.

 
Se ruleaza iar la zonele de imbinare se pune cate o felie de sunca sau kaizer, ca sa se poate inchida cat mai bine. Se leaga cu ata alimentara ( de care eu nu aveam momentan).

 
Se ruleaza intr-o folie de aluminiu, 

 
dupa care se pune in tava si se da la cuptor pentru 30 de minute.

 
Intre timp pregatim legumele. 
Cartofii de curata si se taie in sferturi. Ceapa se curata si se taie rondele.
Cand au trecut cele 30 de minute, scoate rulada  din folie si se pune din nou in tava . Alaturi de friptura se aseaza acum si legumele.

 
Se sareaza si se acopera cu apa si ulei, dupa care se acopera cu folie de aluminiu.
Se da la cuptor pentru alte 30 de minute.
Cand carnea si leguemele sunt moi, se poate inlatura folia si se mai lasa pentru 10 minute la cuptor, pentru a se rumeni usor.
Si cam asa arata scos gata din cuptor :) 

 
 Si o portie ...


 

 

Pofta buna!

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online