Retete delicioase ilustrate pas cu pas

duminică, 27 septembrie 2009

Chicken nuggets



Mi-am dorit deja de o vreme sa fac aceasta reteta, asa ca azi mi-am zis ca ar fi cazul sa o si pun in practica.
Am vazut mai multe variante de retete, insa aceasta versiune mi s-a parut cea mai gustoasa.
Este o reteta rapida si foarte gustoasa, iar daca este consumata doar cu o salata usoara, de rosii de exemplu, nu trebuie sa va faceti mari griji in privinta caloriilor.
INGREDIENTE:
  • 300 g carne de pasare
  • 2 oua
  • 2,5 linguri faina
  • busuioc
  • praf de usturoi
  • sare, piper
  • faina si pesmet
  • ulei

 
Carnea se toaca nu prea marunt cu robotul sau se taie in bucatele mici, mici.
Carnii i se adauga 1 ou, cele 2,5 linguri faina, sarea, piperul, busuiocul si praful de usturoi. Puteti pune si 1 catel de usturoi daca nu aveti usturoi sub forma de praf ; acesta are avantajul a nu lasa acea respiratie urat mirositoare  si nici nu deregleaza tensiunea arteriala.



Din acest amestec se formeaza bilute care, insa cu mainile tapetate cu faina, pentru a nu se lipi de acestea, pe care ulterior le vom aplatiza.


Se dau prin faina, apoi prin ou batut iar in final in pesmet. Data urmatoare am de gand sa le trec prin susan sau prin cereale de porumb maruntit.


Se prajesc in mult ulei incins pana devin aurii, apoi se pun pe un servetel absorbant.


Se servesc calde, alaturi de ceea ce doriti dumneavoastra. Recomandarea mea: salata de rosii, insa la fel de bine se pot servi si cu o portie de carofi prajiti, nu...?


Pofta buna sa aveti!

2 comentarii:

Anda Silea spunea...

Excelent ! Am incercat reteta si e gustoasa si. usor de facut . Merita.

Roz_bonbon spunea...

Anda, ce ma bucur ca iti plac!
Si mie mi se pare usor de facut :)
Te mai astept pe la mine :)

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online