Retete delicioase ilustrate pas cu pas

miercuri, 21 octombrie 2009

Piept de pui cu legume in wok



Este o mancarica foarte usoara care se prepara pe deasupra si rapid, cum imi place mie :)
Reteta are o tenta chinezeasca, foarte gustoasa, bucatarie pe care nu demult am descoperit-o si care m-a surprins placut .
INGREDIENTE:
  • 1 piept de pui
  • 1 ceapa
  • 2-3 morcovi
  • 5 catei usturoi
  • ulei de masline
  • 1 lingura otet balsamic
  • 4-5 linguri sos de soia
  • 1 lingura amidon 

Pieptul de pui se taie fasiute, dupa care se caleste in 2-3 linguri de ulei in wok pentru 5 minute.


Se scoate pe o farfurie, dupa care, in uleiul in care am prajit pieptul, vom pune morcovii razuiti si ceapa taiata marunt.


Se mai adauga 1/2  cana de apa si le calim pentru vreo 7 minute , dupa care adaugam si fasiutele de pui.
Se adauga otetul balsamic, sosul de soia, amidonul si sare dupa gust. Daca vi se pare prea dens sosul, mai adaugati 1/2 cana apa. Spre final se adauga si usturoiul pisat, dupa care se mai tine pe foc pentru 2-3 minute.


Se serveste cu garnitura de orez, bine-nteles :)


Pofta buna!



2 comentarii:

Livia spunea...

Am un premiu pt tine si o promisiune pe care o voi respecta, numai sa am ceva timp!

Roz_bonbon spunea...

Ce ma bucur ! De-abia astept :)
Multumesc mult, mult de premiu ! Acuma fug la tine sa-l ridic !
Yuppi! :)

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online