Retete delicioase ilustrate pas cu pas

marți, 15 septembrie 2009

Pateuri cu sunca si cascaval




    Se prepara foarte, foarte rapid , iar gustul e foarte, dar foarte gustos :) . Mereu mi-au placut, chiar le cumparam si de la patiseriile din oras, pana cand , intr-o frumoasa zi m-am ales cu o toxiinfectie alimentara de "invidiat". Si nu le-am luat de la orice colt de strada, ci chiar de la aceea firma cu F , nu as vrea sa-i dau numele, nici macar nu merita amintita. De atunci nu am mai pus in gura astfel de chestii cumparate, insa, cum imi plac foarte mult, le fac chiar eu , acasa , si foarte rapid.
INGREDIENTE:
  • 1 pachet foietaj
  • 1 pachet branza topita felii
  • 300 g sunca sau pastrama




Aluatul se lasa la dezghetat. E bine sa nu il fortati, bagandu-l la cuptorul cu microunde sau prin alte metode, deoarece riscati ca atunci cand il coaceti sa nu mai creasca si sa nu se mai formeze acele frumoase foi.
Se taie foietajul in patratele.


Se aseaza pe fiecare patratel cate o branza topita iar pe fiecare branzica cate o bucata de sunca.

 

Se ung cu ou si se presara cu susan.


Nu-i asa ca e usor?
Se baga la cuptorul preincalzit si se coace la foc mediu aproximativ 20 minute, pana cand devine mare , pufos si auriu.


 

Pofta buna!











0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online