Retete delicioase ilustrate pas cu pas

miercuri, 4 noiembrie 2009

Cioco-muffin umplut




Este reteta mea preferata de muffin, pe care am facut-o de nenumarate ori deja :)
Se fac extrem de rapid si sunt foarte aromate.
Se poate face si fara umplutura, evident , doar ca imi place sa aduc mereu o nota distinctiva muffins-urilor de fiecare data cand le fac, astfel variez umplutura.
INGREDIENTE( pentru 12 muffins medii):
  • 1 cana faina
  • 1/2 cana zahar 
  • 1/2 cana lapte 
  • 100 g margarina
  • 25 g cacao
  • 1  ou
  • 1 lingurita scortisoara
  • 2 lingurite praf de copt
  • un praf de sare


 Se amesteca componentele uscate, adica : faina, cacao, scortisoara, zaharul, praful de copt si sarea.


Deasupra se toarna margarina topita, laptele si oul batut in prealabil.
Se omogenizeaza compozitia.


Se tapeteaza formele de muffin cu hartie speciala sau se ung bine cu margarina.
Se torna compozitia, ocupand 2/3 din forme.


In centrul lor se pune umplutura, in cazul de fata fiind ciocolata si caramele :)


 

Se scufunda in amestec, dupa care se acopera.


Se dau la cuptor pentru aproximativ 20 de minute.


Servite calde va lasa fara cuvinte...


Pofta buna!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca sunt delicioase si mai ales usor de executat:) Te rog spune mi cate briose ies. Eu am o forma pt. 12 buc. Si ca masura cup de 250 ml este OK? Multumesc pentru reteta:)

Roz_bonbon spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Roz_bonbon spunea...

Da, exact 12 bucati ies. Poti folosi cup-ul :)

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online