Retete delicioase ilustrate pas cu pas

luni, 21 septembrie 2009

Kinder Pingui



Iata ca in final am comis-o si eu! Am tot citit-o si rascitit-o de pe mai multe bloguri, mai cu semne reteta lui Teo's Kitchen si Cuina Banateana dar si de pe site-ul  Bucataras, pana cand am zis ca trebuie s-o fac si eu. A iesit un deliciu, si astfel vreau sa le multumesc gospodinelor de reteta!
      Blatul e pufos cu o aroma puternica de cacao , iar crema e fina si cremoasa.
      Pentru a-mi aduce si eu aportul cu ceva in aceasta reteta, am facut niste modificari, in sensul ca , vazand ca fetelor le-a iesit o portie mult prea mare, am facut o portie ceva mai mica, dar deloc de neglijat, adica o portie de  30/18 cm.
INGREDIENTE PENTRU BLAT: 
  • 4 oua mari sau 5 oua mici
  • 100 g faina 
  • 100 g zahar
  • 2 linguri gris
  • 2 linguri miere 
  • 1 plic ( 50 g) cacao 
  • 1 zahar vanilinat
  • 1 plic praf de copt
  • 100 ml ulei
  • 100 ml lapte
  • un praf de sare




La prima vedere par cam multe ingrediente, insa se prepara relativ rapid, nu va descurajati.
Galbenusurile se bat cu zaharul si zaharul vanilinat , pana cand devin albe si pufoase.
 
Treptat se adauga faina in ploaie . Se adauga si praful de copt ( este bine sa il stingeti cu putin otet, adica sa turnati 2 stropi de otet direct pe praf pana face spume; nu ii va modifica gustul, stati fara grija).
Adaugati treptat laptele, uleiul si mierea, apoi pe urma si pudra de cacao.
Separat se bat spuma albusuriel cu sarea
.
Cele doua compozitii se amesteca usor , cu o spatula (eu o prefer pe cea de silicon, nu as inlocui-o cu nimic in lume) si nu cu mixerul.

Din acest amestec se vor coace doua foi, la foc mediu, timp de 10-15 minute.

INGREDIENTE PENTRU CREMA: 
  • 400 ml frisca lichida
  • 1 intaritor de frisca 
  • 150 ml lapte condensat
  • 2 linguri miere
  • 1 lingura esenta vanilie


Frisca lichida se bate pana cand devine tare, se adauga intaritorul, urmeaza mierea si esenta de vanilie si incheiati cu laptele condensat.


INGREDIENTE PENTRU GLAZURA:

  • 100 g ciocolata cu lapte
  • 50 g unt
  • 1 lingura ulei


Ciocolata se topeste in bain-marie, se adauga untul si uleiul si se amesteca bine pentru a realiza o glazura fina si lucioasa.
 

Intre straturile de crema am mai folosit un topping format din:
  • 3 linguri mari crema nougat de alune
  • 50 g unt 
 Crema se topeste pe foc mic si se adauga untul.Se amesteca pana la omogenizare, apoi se pune la racit.


ASAMBLAREA:
 Se ia o foaie, se adauga o jumatate din cantitaea de crema, se intinde uniform.
 
Peste aceasta se intinde toppingul racit ( nu ca si mine, caldut) .
 
Se baga la frigider pentru vreo 10 minute sa se intareasca toppingul, apoi se adauga cea de-a doua foaie, care se apasa pentru a adera bine de crema.
Peste aceasta se intinde glazura calda.
 
Se lasa la frigider pentru vreo 1-2 ore , dupa care este numai buna de servit.
Pentru a se taia usor, taiati cu un cutit incalzit in apa fierbinte.
Poftiti o bucata!
 
Pofta buna!




4 comentarii:

Florena spunea...

Intai de toate, imi place blogul tau, l-am tot frunzarit si oriunde intru gasesc ceva roz si fain...Felicitari sincere!
Merci frumos pt. gest... m-am regasit in blogroll-ul tau, am facut intre timp acelasi lucru ;)

Legat de pinguinul tau acum, mi se pare delicios si sper intr-o buna zi sa am ocazia sa incerc reteta ;)

Roz_bonbon spunea...

Florena, sunt foarte fericita ca m-ai vizitat si iti multumesc ca m-ai trecut si pe mine la blogroll-ul tau. Ma simt onorata :)
Multumesc de complimentele legate de blog, intr-adevar incerc sa pun un strop de roz pe unde apuc, rozul fiind culoarea mea de suflet :).
Prajitura e foarte delicioasa si pufoasa, crede-ma, merita incercata.
Te mai astept!

Marilena spunea...

ce pofta mi-ai facut de praji.
arata super toate si precis ca si gustul lor e delicios.
felicitari!

Roz_bonbon spunea...

Marilena, iti multumesc mult de conmplimente, insa si de vizita!
Te pupic si te mai astept pe la mine :)

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online