Retete delicioase ilustrate pas cu pas

marți, 13 octombrie 2009

Branzoici



Zilele acestea mi s-a facut pofta de branzoici, asa ca nu am stat mult pe ganduri, si am trecut la fapte.
Eu le-am facut in varianta mai rapida, cu ajutorul aparatului pentru paine, insa trebuie sa recunosc ca incepe sa imi placa din ce in ce mai mult sa realizez aceste aluaturi cu manutele mele :)
INGREDIENTE:
  • 500 g faina
  • 1ou
  • 25 g drojdie
  • 250 ml lapte
  • 1 plic zahar vanilinat
  • 100 g zahar
  • putina sare


Din ingredientele enumerate se realizeaza o coca care se prepara fie manual, precum o paine , fie cu ajutorul aparatului pentru paine.
Se lasa la dospit pana isi dubleaza volumul,


dupa care se intinde o foaie nu prea grosuta.


Se imparte in patratele.


UMPLUTURA:
  • 250 g branza de vaci
  • 100 g stafide
  • coaja rasa de la o lamaie
  • 1 ou
  • 1 plic zahar vanilinat
  • 100 g zahar 


Branzica de vaci se amesteca cu coaja rasa de lamaie,


cu zaharul , zaharul vanilinat si stafidele hidratate anterior in apa calduta.


Amestecul se pune in centrul patratelelor.


Patratele se unesc pe mijloc, prin aducerea celor patru colturi spre interior.


Se ung cu ou si se dau la cuptor pentru aproximativ 25 de minute.
Se pot pudra cu zahar.


Pofta buna!



2 comentarii:

Anca spunea...

BUNA DRAGA MEA....ARTA FF FAINE SI AM VAZUT CA SI TU MAI VIZITAT :) TE PUP O SA TE MAI URMARESC

Roz_bonbon spunea...

Buna, Anca!
Multumesc de compliment!
Da, te-am vizitat si ti-am vazut cele doua comori de copilasi :)
Te mai astept si voi mai trece si eu pe la tine in vizita :)

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online