Retete delicioase ilustrate pas cu pas

joi, 22 aprilie 2010

Cornuri cu ciocolata


Ideea de a face aceste cornuri mi-a venit rasfoind blogul
Am modificat doar umplutura caci imi era pofta de ceva cu cioco ( ciocoholicii inteleg de ce :) ).
Au iesit niste bunatati, au crescut foarte mult asa ca m-am gandit sa va impartasesc si voua aceasta reteta.

INGREDIENTE pentru cornuri:
  • 500 gr faina
  • 260 ml lapte
  • 70 g zahar
  • 50 g unt
  • 20 g drojdie
  • un varf de sare
  • 1 ou ( eu am pus 2 galbenusuri)
    Drojdia se amesteca cu 2 linguri zahar, 2 linguri faina si ceva lapte pentru a face maiaua. Cand a crescut, se adauga la faina. Fainii i se adauga oul, untul topit, laptele, restul de zahar si sarea.
    Se framanta un aluat elastic care se lasa la crescut intr-o incapere lipsita de curenti si preferabil, mai calda.
    Aluatul se poate prepara mult mai usor, folosindu-ne de aparatul de facut paine, doar ca eu intre timp am inceput sa iubesc sa framant aluaturile :) (ceea ce in urma cu ceva timp nici nu vroiam sa aud).

    INGREDIENTE pentru umplutura:
    • 250 ml lapte
    • 1 plic pudra de budinca de ciocolata
    •  4 linguri zahar
    • 70 g ciocolata
    Din aceste ingrediente se prepara o budinca densa in care vom topi ciocolata maruntita.
    Se lasa la racit, dupa care se poate trece la realizarea cornurilor.
    Aluatul gata crescut se imparte in 8 parti egale.
    Se face o biluta care se intinde intr-un oval.
    O jumatate va fi crestata longitudinal, precum reiese din imagine.
     
    Se pune umplutura pe partea netaiata, dupa care se ruleaza usor, avand grija ca umplutura sa fie bine izolata ( aceasta nu curge, doar pentru orice eventualiate).
     
    Se aseaza intr-o tava de copt tapetata cu hartie de copt si se mai lasa la crescut vreo 30 minute.
    Se unge cu un ou si se preasara deasupra mac sau orice altceva doriti.
    Se da la cuptorul preincalzit pentru aproximativ 25 de minute, la foc mic.
    Se lasa la racit, dupa care se consuma cu placere.
     
     
    Pofta buna!



32 comentarii:

Anca spunea...

fff frumoase tiai iesit si aspetuoase
felicitari :)

Roz_bonbon spunea...

Multumesc mult, Ancush! Esti tare draguta :) Mersi ca ai trecut pe la mine! Sa ai o zi frumoasa!

Craita spunea...

Doamne,arata demential!!!Felicitari pentru reteta!

Elena Toma spunea...

Betty, chiar arata grozav cornurile! Am remarcat si eu aceste pariziene la Laura, dar n-am apucat sa le fac. Felicitari!

Roz_bonbon spunea...

Goldie, te pup! Iti multumesc mult, esti o dulce :) Iti doresc sa ai o zi frumoasa!

Roz_bonbon spunea...

Doamna Elena, va multumesc mult! Laura e o adevarata sursa de inspiratie pentru multe dintre blogger-ite din cate am remarcat :) De aceea o iubim asa de mult :)
Va pupic si va doresc o zi minunata!

LauraAdamache spunea...

Si eu va iubesc tare mult dragele mele si va multumesc mult ca ma vizitati si ca va plac retetele de la mine.
Deci, scumpa mea, stai ca incerc sa imi gasesc cuvintele pentru a putea defini minunatiile tale. Au iesit nu splendid, ci super super super splendid iar pozele sunt exceptionale draga mea. Te felicit din toata inima si iti multumesc muuuult ca le-ai incercat. Le fac si eu cu siguranta cu cioco ca arata de viiiis!!! Pup pup!!

Roz_bonbon spunea...

Laurici, ma simt magulita cand citesc aceste cuvinte frumoase ... Ma bucur ca mi-au reusit aceste cornuri, data viitoare voi face originalele pariziene cu fondant de mere, hmmm ... de-abia astept :)
Incerc cu incredere retetele tale, deoarece nu am dat niciodata gres urmandu-ti indeaproape sfaturile. Si, fiind o mare pofticioasa, crede-ma am incercat deja cateva :)
Iti doresc un week-end minunat si iti trimit multi multi kusse (stii tu, pupicei :)) in Germania.

Vicky spunea...

Mama mia dar ce bine arata, imi vine sa musc din monitor....

Roz_bonbon spunea...

Vicky, esti super simpatica :)
Te servesc cu mare drag, dar din pacate doar virtual reusesc.
Te pupic si iti doresc un week-end minunat!

Anca spunea...

ai un premiu la min epe blog :)

Roz_bonbon spunea...

Multumesc mult, Ancush!

Bucatareasa Incepatoare spunea...

Excelent!Arata delicios! Sunt ciocoholica si nu vreau sa ma tratez!
Ai un premiu la mine pe blog, te rog sa treci sa il ridici daca iti face placere!
Cu drag, Mihaela

Roz_bonbon spunea...

Mihaela, imi place de tine si de atitudinea ta :) Asa si trebuie sa fie un ciocoholic : netratabil :) Si eu sunt la fel si nu mi-e jena deloc. Ador ciocolata si o voi adora mereu.
Iti multumesc pentru premiu, il voi ridica.
Iti doresc o zi cat mai frumoasa!

Elena Toma spunea...

Betty, scumpa si draga, am gasit o initiativa interesanta si daca te intereseaza, ai la mine detalii. Este insotita initiativa de Friday Flowers si urarile mele pentru un weekend plin de bucurii. Si, da, Laura este un om deosebit care nu face compromisuri la calitate si de la care poti sa inveti foarte multe lucruri - cele stiute cum sa le faci corect, iar altele noi, originale.

Anonim spunea...

Thanks a lot for the recipe. My wife really enjoys breads in this fashion. Keep up the great work with your articles and please stop by my health blog sometime. The web address is http://healthy-nutrition-facts.blogspot.com/.

Roz_bonbon spunea...

Doamna Elena, va multumesc mult urarile si de initiativa! Va doresc o duminica frumoasa in continuare si o zi insorita :)

Roz_bonbon spunea...

Mr. Jacobson, thank you very much for your apreciations. I'm glad to hear that your wife likes the homemade bread and other cookies. I visited your blog and I find it trully interesting ( I'm a medicin student too :) )
I will visit your blog from now on to read your articles.
Have a beautiful day!

Micah - Coffee machine spunea...

Glad you came up with posts like this. It is really nice to know delicious-tasting recipes like these appetizing bread!

Roz_bonbon spunea...

Micah, thank you very much for your apreciations and for your visit, too. I'm happy when I see that people like the things that I make :)
Have a nice day!

Daniela Blebea spunea...

MULTUMESC!!!
O reteta super buna, usor de facut si rezultatul... 'CORNURI DELICIOASE'. Eu am folosit Nutella amestecata cu nuca pisata si au iesit foarte bine.
Cu drag:
Daniela

Roz_bonbon spunea...

Daniela, ma bucur foarte mult ca ai incercat aceste cornuri! Imi place foarte mult umplutura pe care ai realizat-o tu, sa stii ca voi incerca si eu data viitoare.
Te mai astept pe la mine :)
Iti doresc o duminica placuta!

Vishal-Coffee Machine spunea...

Hey its really looking delicious. Thank you step by step illustration, its helpful to try this recipe:)

Roz_bonbon spunea...

Thank you very much! These is a pleasure for me!

Anonim spunea...

sunt splendide

Anca spunea...

la umplutura in loc de plicul de budinca pot sa pun 50 g de cacao?

Roz_bonbon spunea...

Anca, eu sunt de parere ca numai cu cacao umplutura nu va fi suficient de consistenta, ai putea sa adaugi eventual vreo 20 g amidon, ce zici? sper ca te-am putut ajuta. Spor si week-end placut!

Covache Florica spunea...

Multumesc mult pentru reteta !!!!!
aseara m-am apucat de framantat si au iesit foarte,foarte bune !!!!

Roz_bonbon spunea...

Covache Florica, ma bucur din suflet ca au fost placute cornurile! O zi frumoasa!

Anonim spunea...

cate cornuri ies dintr-o portie respectand masurile din reteta?

julianasjournal spunea...

Sutn foarte bucuroasa ca am gasit acest blog, cautam o reteta de croissante cu ciocolata si cand am incercat-o pe asta mi-au iesit delicioase! Te urmaresc cu drag!


http://fashionablestreets.blogspot.ro/

Roz_bonbon spunea...

Iuliana, multumesc! Ma bucur ca
ti-am putut fi de ajutor!

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online