Retete delicioase ilustrate pas cu pas

joi, 28 martie 2013

Rulada de porc la cuptor


Astazi va voi prezenta o rulada de porc, umpluta cu carnati si legume. 
Se prepara relativ usor si se preteaza la o masa festiva.

INGREDIENTE:
ca. 1 kg cotlet de porc
2 fire de carnati afumati sau un fir mai lung
1 morcov mare
1 ardei rosu mare
150 g branza de vaci
condimente: sare, piper, boia
ierburi aromatice: oregano, maghiran
vin rosu

Se ia o bucata de cotlet de porc fara os, se curata de grasime sau pielite si se spala bine. 
Se ia cotletul si cu un cutit ascutit se va taia pe lungime, se deruleaza intr-o felie de ca. 1-1,5 cm astfel ca la sfarsit vom obtine o bucata intinsa de carne.
Se bate cu ciocanul de carne, dupa care se condimenteaza si se stropeste cu ulei. Se maseaza usor carnea pentru a se patrunde mai bine cu aroma mirodeniilor.
Se unge cu branza de vaci, in care in prealabil am adaugat putina verdeata (marar, patrunjel).


Morcovul si ardeiul se curata si spala. Morcovul se poate fierbe putin, eu nu l-am fiert si cu toate acestea s-a gatit, a iesit putin mai al dente, adica mai tare. Se taie legumele in fasiute si se aseaza alternant intre ele pe foaia de carne . Carnatii se aseaza cumva la o treime distanta de margine.
Se ruleaza carnita incepand cu cele doua capete, astfel ca la mijloc cele doua rulouri sa se intalneasca.



Se leaga cu o ata de jur imprejur.


Se incinge o tigaie cu 2 linguri de ulei. Se prajeste scurt rulada pe ambele parti inainte de a se pune la cuptor.
Vom pregati o tava, eu am folosit o tava de yena. Se pune carnita si se mai adauga o cana apa si o cana de vin rosu.
Se acopera cu capacul tavii sau o folie de aluminiu si se da la cuptor pentru aproximativ o ora, la temperatura de 200° C. Intre timp mai putem stropi rulada cu lichidul in care se prepara.



Se va controla inainte de a se scoate din cuptor daca este gata intepand rulada cu o furculita.
Se serveste cu garnitura preferata, noi am servit-o cu piure de cartofi si salata de cruditati.




Va doresc pofta buna!

2 comentarii:

Maria spunea...

Ce bine arata, chiar ca merge la o masa festiva ! Felicitari pentru blog, imi plac retetele ce le-am gasit aici.

Roz_bonbon spunea...

Maria, multumsc mult!!! Ti-am vizitat si eu blogul si te felicit, e delicios :) O zi frumoasa!

Related Posts with Thumbnails
 
Filme Online Seriale Online